News

WSJ admits to mistake in coverage of Warsaw's Independence March

WSJ admits to mistake in coverage of Warsaw's Independence March

The Wall Street Journal has issued a correction regarding part of its report on Warsaw's Independence March.

The Wall Street Journal told a reporter from thenews.pl in an email: ”An earlier version of this article incorrectly stated the banner hung over a Warsaw bridge".

The Daily Caller website reported that Wall Street Journal reporter Drew Hinshaw said: “We never said that banner was at the march.

The Daily Caller added that “unclear and incorrect language” in the Wall Street Journal report “led to rampant inaccuracies in reports published by CNN, The Washington Post" and other outlets.

Source: thenews.pl
Please Help Us Keep this Site Running

Thank you for the donation

 
 
 
Powered by Stripe
Subscribe to our Newsletter

Latest News, Photos & Videos